دانلود آهنگ بسیار زیبا و غمگین محسن یگانه به نام بمون

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 143
کل نظرات : 93
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 27
ای پی امروز : 4
ای پی دیروز : 17
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 748
بازدید سال : 4,575
بازدید کلی : 288,796
نظرسنجی
دوست دارید درباره کدام موضوع در سایت بیشتر مطلب گذاشته شود ؟
وضعیت قالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
وضعیت مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به وضعیت کنونی سایت چه نمره ای میدهید ؟
لینک دوستان
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ بسیار زیبا و غمگین  محسن یگانه به نام بمون با لینک مستقیم  و متن آهنگ

با کیفیت 128 و 320 

دانلود آهنگ بمون محسن یگانه

 

متن آهنگ محسن یگانه به نام بمون

 

کاش که تورو ، سر نوشت ازم نگیره

میترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام ،یادم میارن تورو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من، واسه تو ، قلبه شکستش میزنه

آخه کی واسه تو مثل منه

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

کاش که تورو ، سرنوشت ازم نگیره

می ترسه دلم ، بعد رفتنت بمیره

اگه خاطره هام یادم میارن تورو

لااقل از تو خاطره هام نرو

کی مثل من واسه تو ، قلب شکستش میزنه

آخه کی واسه تو مثل منه

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

بمون، دل من فقط به بودنت خوشه

منو فکر رفتن تو می کشه

لحظه هام تباهه بی تو ، زندگیم سیاهه بی تو ، نمیتونم

 

با کیفیت 128 /  4.34 MB

دانلود آهنگ بمون محسن یگانه

با کیفیت 320 /  8.75 MB

دانلود آهنگ بمون محسن یگانه


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 3065
تاریخ : پنجشنبه 14 اسفند 1393 زمان : 8:54 | نویسنده : admin | نظرات (3)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali rahimi در تاریخ 1394/11/21 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

محسن جان صدات هم مثل ظاهرت عالیه

این نظر توسط bahar در تاریخ 1394/10/10 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

عالییی بود

این نظر توسط نازین در تاریخ 1393/12/15 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

وااااای خیلیییی قشنگ بود
شکلک
پاسخ : با تشکر از نظرت


کد امنیتی رفرش