آموزش ساخت آنتن hd برای تلوزیون دیجیتال

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 143
کل نظرات : 93
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 43
باردید دیروز : 27
ای پی امروز : 19
ای پی دیروز : 17
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 784
بازدید سال : 4,611
بازدید کلی : 288,832
نظرسنجی
دوست دارید درباره کدام موضوع در سایت بیشتر مطلب گذاشته شود ؟
وضعیت قالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
وضعیت مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به وضعیت کنونی سایت چه نمره ای میدهید ؟
لینک دوستان
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن

آنتن hd

دوستان عزیز شما میتوند با کمی سیم مفتول و یه تکه چوب و 10 پیچ و واشر و مقداری کابل تلویزیون و یک فیش مادگی یک آنتن با کیفیت درست کنید

انتن

 

برای مشاهده ویدئوی آموزشی این آنتن اینجا کلیک کنید  

 


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 17217
تاریخ : سه شنبه 16 دی 1393 زمان : 16:41 | نویسنده : admin | نظرات (9)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حامد در تاریخ 1397/01/13 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییی...
من امروز با این آنتن فوق العاده رو ساختم و خیلی عالی کار کرد حتی شبکه مستند ک اچ دی بدون هیچ اشکالی ساعت ها پخش شد حتی من آنتنو توی اتاق نصب کردم و نیاز به نصب روی پشت بام هم نداشت . واقعا ممنونم از مطلب با ارزشتون
پاسخ : سپاس از شما بخاطر نظرتون

این نظر توسط وحید در تاریخ 1395/07/10 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون بابت آموزش ساخت آنتن
فقط طول سیمهای مفتولی رو قید نکردین .
با تشکر .
پاسخ : سلام با سپاس از نظرتون . طول سیم 40 سانتی متر که از وسط نصف میشه و فاصله دهانه دو سیم 10 سانتی متر میباشد

این نظر توسط احسان در تاریخ 1395/06/15 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
من این آنتن رو ساختم ولی شبکه های دیجیتال رو نیاورد فقط شبکه یک آنالوگ رو آورد.

لطفا جواب بدید که چیکار کنم.

این نظر توسط احمد در تاریخ 1395/03/26 و 1:35 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بود
احسنت
توصیه میکنم بقیه هم از این راهکار استفاده کنن

این نظر توسط هادی در تاریخ 1395/02/31 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

سلام .جنس مفتول ها باید از چی باشه؟ مس مشکلی نداره؟
پاسخ : سلام مس باشه بهتره

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1394/10/03 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

بین دو سیم را هایق قرار دهید یعنی چه
پاسخ : سلام یعنی جسمی که ولتاژ را از خود عبور نمیدهد مثل چسب برق یا وارنیش باید در قسمتی که سیم ها بصورت ضبدری از روی هم قرار گرفته اند به وسیله عایق از هم جدا شوند

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/01/07 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

باسلام خیلی خوبه جواب داد ازآنتنهای آشغال بازاری بهتره به دوستان پشنهاد میکنم

این نظر توسط saeid در تاریخ 1393/10/19 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

سلام قدرت این آنتن برای دریافت شبکه های دیجیتال خوبه؟
پاسخ : سلام دوست عزیز من الان خودم دارم از این آنتن استفاده میکنم . آره خوبه بد نیست فقط باید آنتن رو بصورت افقی بر روی یک میله عمودی بر روی پشت بام نصب کنی ( در صورتی که سیگنال ضعیف باشه )

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/10/17 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

این کار چه فایده ای داره ؟؟ چیزی که ارزونه آنتن!!
پاسخ : سلام دوست عزیز فایدش اینه که بعضی ها دوست دارن با دست خودشون یه آنتن بسازن با سپاس از نظرت


کد امنیتی رفرش