پیامک سرکاری (سری اول)

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 143
کل نظرات : 93
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 74
باردید دیروز : 27
ای پی امروز : 37
ای پی دیروز : 17
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 815
بازدید سال : 4,642
بازدید کلی : 288,863
نظرسنجی
دوست دارید درباره کدام موضوع در سایت بیشتر مطلب گذاشته شود ؟
وضعیت قالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
وضعیت مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به وضعیت کنونی سایت چه نمره ای میدهید ؟
لینک دوستان
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن

می خواستم شمع باشم و تا آخر عمر برات بسوزم

ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع کرد

-

سلام

از شرکت شیر پاستوریزه مزاحمتون می شم

عکستون روی شیشه شیر قدیمی شده

لطفا سریعا یک عکس جدید بفرستید

-

سلام عزیزم جمعه عقد می کنم

خوشحال می شم بیای

( طرح ایجاد حسودی در میان دوستان ترشیده )

-

چه غمگینانه می‌پیچید صدای تو درون كوچه‌ی قلبم كه میگفتی؟

نون خشكیه!

-

تو چرا روز به روز چاق تر میشی؟ میدونی از کجا فهمیدم؟ آخه هر روز جای بیشتری توی قلبم باز میکنی!

-

بر بالای برجه میلاد ایسته كرده بودم یكدفه یادت افتادم گفتم یك اس ام اس برایت ویل كنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی كامیل به سر میبری؟ هو !

-

بلوتوث قلبت رو روشن کن

می خوام تمام وجودمو برات سند کنم

.

ها ها ها

ویروس داشت

الان می میری ....!

-

جیك جیك جیك جیك

یكی اضافه كن بفرست واسه جوجه بعدی(طرح سرشماری جوجه های آخر پاییز)

-

سعی کن همیشه تو زندگیت امیدوار باشی

هیچ وقت حسرت چیزایی رو که نداری نخور

مثل تیپ ،  قیافه و مرام

 

حالا مگه من اینا رو دارم کجا رو گرفتم؟


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 188
تاریخ : سه شنبه 16 دی 1393 زمان : 15:29 | نویسنده : admin | نظرات (1)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mobina در تاریخ 1393/10/19 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

خخ.بامزه بود.علیرضا قالب وبلاگت بی روحه . شرمنده که گفتم
پاسخ : با سپاس از نظرت


کد امنیتی رفرش