دانلود آهنگ بسیار زیبا و احساسی محسن یگانه به نام من با لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 143
کل نظرات : 93
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 16
باردید دیروز : 27
ای پی امروز : 6
ای پی دیروز : 17
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 757
بازدید سال : 4,584
بازدید کلی : 288,805
نظرسنجی
دوست دارید درباره کدام موضوع در سایت بیشتر مطلب گذاشته شود ؟
وضعیت قالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
وضعیت مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به وضعیت کنونی سایت چه نمره ای میدهید ؟
لینک دوستان
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ بسیار زیبا و احساسی محسن یگانه به نام من با لینک مستقیم  + پخش آنلاین و متن آهنگ

ترانه و آهنگ : محسن یگانه  ,  میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد , گیتار : محسن یگانه , ویولن : پیام طونی

/ دانلود با دو کیفیت 128 و 320 /

دانلود آهنگ من از محسن یگانه

 

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ جدید محسن یگانه با نام من

♫♫♫♫♫♫

من تو نبودت جز اشک و حسرت

جز گریه کردن کاری ندارم

بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام

حتی یه روزم دووم بیارم

بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو بگذرونم

خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم

من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

♫♫♫♫♫♫

میترسم از این فکری که پُرشد

از این سکوت و تنهایی و درد

کاش بعد یک عمر عادت به این درد

این زخم کهنه سر وا نمی کرد

این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم

باز با خیالت تاوقتی زنــــــدم رو دوش خستم هی می کشونم

♫♫♫♫♫♫

گوش دهید  

 

کیفیت 128 / حجم : 4.23 MB

دانلود آهنگ من از محسن یگانه

کیفیت 320 / حجم : 8.46 MB

دانلود آهنگ من از محسن یگانه 


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 353
تاریخ : چهارشنبه 12 فروردین 1394 زمان : 16:19 | نویسنده : admin | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش