پیامک ویژه تولد

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 143
کل نظرات : 93
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 24
باردید دیروز : 27
ای پی امروز : 8
ای پی دیروز : 17
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 765
بازدید سال : 4,592
بازدید کلی : 288,813
نظرسنجی
دوست دارید درباره کدام موضوع در سایت بیشتر مطلب گذاشته شود ؟
وضعیت قالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
وضعیت مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به وضعیت کنونی سایت چه نمره ای میدهید ؟
لینک دوستان
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن

پیامک ویژه تولد

 

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی

دنیای من ، تولدت مبارک . . .

***

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست . . .

***

وقتی نگاه تو به دنیا افتاد

یک حس عجیب در دل ما افتاد

در گوش بهار ، آسمان چیزی گفت

نام تو سر زبان گلها افتاد

تولدت مبارک . . .

***

واسه من جشن تولدت یه بهونه بود همیشه

که رو هدیه بنویسم دلم از تو دور نمیشه

عزیزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

***

ﺍﺯ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﺭﻧﮕﻢ ﭘﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ

ﻗﺮﺑﺎﻥ ﺁﻥ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ

تولدت مبارک

***

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ . . .

تولدت مبارک

***

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟

تا کی میخوای فرشته بمونی ؟؟؟ هاااا ؟!؟!؟

فرشته من ، تولدت مبارک . . .

***

روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .

عزیزم تولدت مبارک . . .

***

آسمان با وسعتش تقدیم تو

رقص ماهی های دریا مال تو

هرچه دارم از تو دارم مهربان

زندگی امروز و فردا مال تو

تولدت مبارک

***

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

خوش آهنگ عمرم ، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

تولدت مبارک . . .

***

این هدیه ی آسمانی چشمانت

دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم

تقدیم به مهربانی چشمانت

***

آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد

آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد

گویند که عشق هدیه پاک خداست

این هدیه هزار بار تقدیم تو باد

تولدت مبارک . . .

***

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک میگم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه . . .

آخه تو تنها گل باغچه قلب منی . . . گل من تولدت مبارک !

***

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد

بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد

هماره شمع وجود تو روشنایی بخش

همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد !

تولدت مبارک

***

الفبا برای سخن گفتن نیست

برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند . . .

تولدت مبارک

***

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم . . .

***

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غزل به ترنم ، نشسته باد

تولد تو مبارک ، بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد

***

آرزو می کردم که درجشن میلادت تک ستاره آسمان چشمانت باشم تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت !

تولدت مبارک

***

تو هیچی کم نداری ؛ برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک

***

در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ . . .

از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق . . .

جشن میلادت را به پرواز می روم . . .

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها . . .

آسمانی که نه برای من ، نه برای تو ، که تنها برای ” ما ” آبیست . . .

***

عزیزم منت بر سر تقویم نهادی ! امروز را سرافراز کردی و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

تولدت مبارک

***

روز تولد تو / روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه / بر این دل بیابان

روز تولد تو / گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد / در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک . . .



نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 177
تاریخ : سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 زمان : 17:40 | نویسنده : admin | نظرات (1)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nasim در تاریخ 1394/02/24 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

لایکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش