دانلود آهنگ بسیار زیبا و جدید علی عبدالمالکی به نام دلم مونده رو دستم با لینک مستقیم + متن آهنگ

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 143
کل نظرات : 93
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 28
باردید دیروز : 27
ای پی امروز : 10
ای پی دیروز : 17
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 769
بازدید سال : 4,596
بازدید کلی : 288,817
نظرسنجی
دوست دارید درباره کدام موضوع در سایت بیشتر مطلب گذاشته شود ؟
وضعیت قالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
وضعیت مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به وضعیت کنونی سایت چه نمره ای میدهید ؟
لینک دوستان
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن

دانلود آهنگ بسیار زیبا و جدید  علی عبدالمالکی  به نام  دلم مونده رو دستم با لینک مستقیم  + پخش آنلاین و متن آهنگ

ترانه سرا و ملودی : هانیه  ,  تنظیم :علی عبدالمالکی , قطعه ای از آلبوم مخاطب خاص

/ دانلود با دو کیفیت 128 و 320 /

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم مونده رو دستم از آلبوم مخاطب خاص

 

 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم مونده رو دستم

♫♫♫

دلم مونده رو دستم

هنوز منتظر هستم

برم یا که بمونم

آخه بدجوری خستم

واست دل بیقراره

چشات گیرایی داره

دلم مونده رو دستم

چی میشه بگی آره

 

بیا قلبمو نشکن

نگیر عشقتو از من

همه دنیا رو گشتم

نبود مثل تو اصلاً

آهای آروم جونم

نذار تنها بمونم

بدون تو نمیشه

نمیشه نمیتونم..

دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو

واسه تو میدم جونمو سر بذار روی شونمو آرومم کن

این قلب من احساسیه عشقم بی رو درواسیه

از دوری دلم آسیه عاشق تو وسواسیه بیا خوبم کن

دستات پُره آرامشه برق ِ چشمام از خواهشه

قفل قلب تو وا بشه این همون که میخوامشه دوست دارم

من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو

تا هر جا بگی هستمو از دوری تو خستمو دوست دارم 

♫♫♫

 

گوش دهید 

 

کیفیت 128 / حجم : 3.40 MB

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم مونده رو دستم

کیفیت 320 / حجم : 8.34 MB

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دلم مونده رو دستم


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 427
تاریخ : دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 زمان : 14:24 | نویسنده : admin | نظرات (1)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sasan در تاریخ 1394/02/07 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
24ip.ir
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست


کد امنیتی رفرش