پیامک عاشقانه (سری دوم)

اطلاعات کاربری

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشیو
مطالب پربازدید
مطالب تصادفی
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 143
کل نظرات : 93
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 64
باردید دیروز : 27
ای پی امروز : 30
ای پی دیروز : 17
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 805
بازدید سال : 4,632
بازدید کلی : 288,853
نظرسنجی
دوست دارید درباره کدام موضوع در سایت بیشتر مطلب گذاشته شود ؟
وضعیت قالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟
وضعیت مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به وضعیت کنونی سایت چه نمره ای میدهید ؟
لینک دوستان
جستجو

کدهای اختصاصی
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن

نگران نباش برو

من تنها نیستم

تنهایی هست ، دلتنگی هم قول آمدن داده

غروب هم هست 

من می میرم ، تو برو نگران من نباش

 

تو برمی گردی عشقم

و زندگی را از جایی که پاره شده دوباره به هم می دوزیم

در صندوق خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هست 

 

تاریکی را دوست دارم چون پیامدش روشنایی است

سکوت را دوست دارم چون آرام بخش است

تنهایی را دوست دارم چون تو را به یادم می آورد 

دل بی تو درون سینه ام می گندد
غم از همه سو ، راه مرا می بندد
امسال بهار بی تو یعنی پائیز
تقویم به گور پدرش می خندد . . .

عشـق یـعـنـی:
 وقـتـی اون دلـگـیـره...
 مـن نـفـسـم مـیــگـیــره...
♡♡♡♡
عـــــــشــــق یـنی وقـتـی کـه 
دسـتـتـو میـگیـرم
مـطـمـعـن بـاشـم کـه
از خـوشـی میـمیـرم.... 
♡♡♡♡
دل گرفتن بهانه نمیخواهد! خودش حی و حاضر است انگار...!
مثل دل شکستن که گویی کار روزمره ی بعضی هاست!
♡♡♡♡
صندلی کنار صندلی ام بگذار...
همنشینی با تــــــــــو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها...
♡♡♡♡
قبول...!!!
همه چی تقصیرِ منه...!!!!!
ولی اخه لعنتی...!!!
"عاشق شدنِ من" که دیگه تقصیرِ تو بود...
♡♡♡♡
کِـنــارم هستــی و امّــا 
دِلَـــم تـنـگــٔـ میــشــه هَــر لَــحـظـه... 
خودتـــــ میدونی عادتـــــ نیستــــ ؛
فَـقَـطْ دوستـــ داشتَـنِ مَــحْــضِـــه .
♡♡♡♡
سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
 همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !
♡♡♡♡
برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .
♡♡♡♡
نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !
♡♡♡♡
ی همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم  . . .
♡♡♡♡

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست

غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی

بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

 

♡♡♡♡

 

دلم میخواهد چند وقتی کرکره دلمو بکشم پایین

یه پارچه سیاه بزنم درش و بنویسم:

کسی نمرده فقط دلم گرفته

دلتنگم … 


♡♡♡♡ 


تا ولوله عشق تو در گوشم شد
عقل و خرد و هوش فراموشم شد
تا یک ورق از عشق تو از بر کردم
سیصد ورق از علم فراموشم شد 


♡♡♡♡ 


اگر عشق من را باور داشتی هرگز بی محلی نمیکردی!

کاش میشد به تو فهماند که فقط تو عشق منی 


♡♡♡♡

 

گفتند محبت کن، از محبت خارها گل میشود …
محبت کردم اما هیچکس گل نشد؛ فقط خارم کردند! 


♡♡♡♡

 

چه پر جرات میشود انسان وقتی میفهمد
کسی دوستش دارد
“دکتر شریعتی” 


♡♡♡♡ 


از این همه سلام ضبط شده خسته شده ام این روز ها دلم حرفی نو میخواهد

اگر ساده هم باشد عیبی ندارد مثلا بگو دوستت دارم…. 


♡♡♡♡ 


سـکوت” خطرناکتر از “حـرفهای نیشدار” است!
بدونِ شَـک کسی که “سُکــوت” مـی کــند؛
روزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهد گفت…

 


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 195
تاریخ : پنجشنبه 16 بهمن 1393 زمان : 20:27 | نویسنده : admin | نظرات (0)
آخرین مطالب ارسالی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش